laupäev, 30. jaanuar 2010

Heeringaleib uppunud munaga

Kas ma olen juba öelnud, et ma armastan laupäevahommikuid? Nojah, armastan jah. Eriti selliseid päikesepaistelisi ja rahulikke. Ma tean, et see on ainult minu fantaasiavili, aga ma ütlen teile, õhus on kevadet!

1 muna
1 l vett
soola
1 sl veiniäädikat
pool roosakat heeringfileed
tilli
pipart

Haki heeringas väikesteks tükkideks, pane leivale. Muna uputamiseks aja vesi keema, maitsesta soola ja veiniäädikaga. Löö muna katki ja lase ettevaatlikult vette. Keeda 5 minutit. Aseta kuum muna heeringale, lõika lahti ja raputa peale purustatud pipart ja tilli.

1 kommentaar:

  1. Upumuna on põnev laupäevahommikune ärataja, heeringas käib iseenesestmõistetavalt sinna juurde ja hoolimata põlvekõrgustest lumekuhilatest võib tõesti unistada ja igatseda lähenevast kevadest!:) Miks ka mitte!:)

    VastaKustuta

Loco moco: Hawaii

Sajandite jooksul on Hawaiile voolanud sisserändajaid igast ilma otsast, algul Euroopast ja Ameerikast, hiljem juba Jaapanist, Koreast, Hiin...