kolmapäev, 27. juuli 2011

Pannkoogid meega

Miks ma panen blogisse üles pannkoogi retsepti? See on tegelikult pikk jutt. Nimelt ei oska ma pannkooke teha. Alati tulevad need kas liiga kõvad või hoopis lagunevad ära. Pealegi ei ole meie peres eriti pannkoogi fänne. Väike inimne küll aeg-ajalt nõuab, aga siis sööb ikka ainult mõne. Aga teadmine millestki, millega ma hakkama ei saa, on ärritav. Kui ma leidsin eile kapis pooliku paki keefiri, mõtlesin uuesti proovida ja asusin netist retsepti otsima.
Tulemuseks olid kohevad krõbedate äärtega koogikesed, mis muutsid minu senist arvamust pannkookidest. Muidugi ei saa maha salata oma issi mesilastelt saadud värskelt vurritatud mee rolli.

Retsept toidutarest.

3 muna
3 sl suhkrut
2,5 dl keefiri
0,5 tl soola
0,5 tl soodat
3 dl jahu
praadimiseks õli

Klopi lahti munakollased, lisa neile suhkur, keefir, sool, sooda ja jahu. Sega ühtlaseks. Vahusta munavalged kõvaks vahuks. Vala juurde munakollasessegu ja sega õrnalt läbi. Prae lusikasuurused koogid ja serveeri neid värske meega.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Loco moco: Hawaii

Sajandite jooksul on Hawaiile voolanud sisserändajaid igast ilma otsast, algul Euroopast ja Ameerikast, hiljem juba Jaapanist, Koreast, Hiin...