esmaspäev, 28. september 2009

Miks ma seda teen?

Miks on vaja luua järjekordne igav toidublogi, mille sarnaseid on tuhandeid Eestis ja miljoneid maailmas? Põhjus on lihtne. Mul on msnis paar inimest, kes aeg-ajalt küsivad, mis sa täna süüa teed või mis sa eile süüa tegid või mis sa nädalavahetusel plaanid süüa teha või kuidas sa seda või teist sööki tegid? Nii et see blogi on teile, Ann ja co!
Ahjaa, teine põhjus blogimiseks on see, et katsetan tihti uusi toite. Mõned kukuvad paremini välja kui teised, mõned on sootuks imemaitsvad. Mõni aeg hiljem aga ei suuda ma meenutada, kas see retsept oli nüüd kordamist väärt või ei. Vahel olen küll kokaraamatusse märkmelehe kommentaariga vahele pannud, aga need kipuvad ära kaduma.
Mis siis ikka, teeme algust! Ja veelkord, jumala eest, mul pole plaaniski tõusta samale tasemele Juci või kelle tahes toidublogiguruga!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Loco moco: Hawaii

Sajandite jooksul on Hawaiile voolanud sisserändajaid igast ilma otsast, algul Euroopast ja Ameerikast, hiljem juba Jaapanist, Koreast, Hiin...