reede, 5. august 2022

Focaccia


Ilmselt ma ei liialda, kui ma ütlen, et olen seda focacciat hooajal vast 30 korda teinud. Vabalt võiks teha iga päev (ise sellest tükkigi saamata 😠), kuna nõudlust jagub lõputult. 

Tegu on lihtne nagu lapsemäng ja Laura, siin on sulle retsept:

500 g nisujahu
2 tl kuivpärmi
1 tl soola
2 tl suhkrut
4 dl käesooja vett
2 sl oliiviõli

Peale puistamiseks:

meresoolahelbeid
vee-oliiviõli segu (1 sl vett, 1 sl oliiviõli nt) või lihtsalt oliiviõli

Sega kuivained omavahel, lisa vedelikud. Töötle tainast 15 min lauamiksriga või 20 min käsitsi sõtkudes. Taigen peabki olema suhteliselt vedel. Jäta tunniks sooja kohta puhta räti (või toidukile) alla kerkima (nt praeahju 30 kraadi juurde). Määri kõrgem ahjuvorm ( nii u 30x40 cm) oliiviõliga ja vala taigen vormi. Lase sellel veel 20-30 minutit kaetuna kerkida. Nüüd on taigen ise laiali valgunud ja kohevaks tõusnud. Vajuta õliste sõrmedega sisse lohud, puista peale meresoolahelbeid ja õli. Küpseta 20-25 minutit 220-kraadises ahjus. Võta välja ja jäta räti alla jahtuma.

2 kommentaari:

  1. Oojaa, see on lihtsalt suurepärane! Eriti basiilikupestoga. Appi, kohe hakkasid neelud jälle tööle. Võtan kohe tegemisse.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Laura olen muidu. Mul on jäänud iidamast aadamast oma klassi bloginimi :)

      Kustuta

Loco moco: Hawaii

Sajandite jooksul on Hawaiile voolanud sisserändajaid igast ilma otsast, algul Euroopast ja Ameerikast, hiljem juba Jaapanist, Koreast, Hiin...