reede, 22. jaanuar 2010

Jäätis šokolaaditükkidega

Kunagi ammu-ammu oli meil kodus jäätisemasin. Selline, mis pandi sügavkülma ja juhtmega seina. Seal ta siis vaheldumisi külmetas ja segas. Siiani olin veendunud, et kodust jäätist saabki teha ainult masinaga. Kuni ma sattusin lugema Ragne blogi ja leidsin sealt jäätisevalmistamise retsepti. Ütlen ausalt, et olin alguses skeptiline. Aga tulemus oli ideaalne - "päris" jäätise maitsega.
Mida kevadele lähemale, seda rohkem hakkab minu blogisse ilmselt ilmuma uusi jäätisesorte.

6 dl vahukoort
1/2 purki kondenspiima
riivitud tumedat šokolaadi

Vahusta koor (mitte väga tugevaks vahuks), vala juurde kondenspiim ja vahusta veidi aega veel. Sega juurde šokolaad, vala külmutuskarpi ja pista kappi. Mõne tunni pärast võib serveerida.

2 kommentaari:

  1. Mina tegin ka neti avarustes avastuse, et saab ka jäätisemasinata.
    Plaanis ka varsti-varsti ise jäätist teha :)

    VastaKustuta
  2. Ma proovisin, aga kondentspiim jäi eraldi kihina põhja, aga pealminekiht oli hea (Y)

    VastaKustuta

Loco moco: Hawaii

Sajandite jooksul on Hawaiile voolanud sisserändajaid igast ilma otsast, algul Euroopast ja Ameerikast, hiljem juba Jaapanist, Koreast, Hiin...