esmaspäev, 1. veebruar 2010

Gu Lao Rou

Juba pikemat aega on lihaisu. Minu puhul on tegemist parandamatu karnivooriga. Kõiki teisi asju ma võin süüa, aga liha ma lihtsalt PEAN sööma. (Ja-jaa, ma tean, et pole kuigi kasulik ja tegelen pidevalt võõrutusega).
Täna valmis Gu Lao Rou ehk maakeeli magushapu sealiha. Teen seda toitu päris mitmendat korda, aga ikka maitseb hea. Eks argiõhtu kohta liiga palju askeldamist on, aga tulemus on vaeva väärt. Retsepti olen õige pisut kohandanud vastavalt oma maitsele.

400 g taist sealiha
1 tl soola
1-2 tl sojakastet
1 suur muna
3 sl maisitärklist
2 dl õli

1 suur sibul
1 punane paprika
1 roheline paprika (sel korral ei saanud panna, sest polnud meie poes - tervitused Annele!)
2 küüslauguküünt
1 väike purk konservananassi

Kaste:
ananassikompoti vedelik
2 sl valget veiniäädikat
1 sl maisitärklist
2 sl ketšupit
1 sl sojakastet
2 sl pruuni suhkrut
soola

Lõika sealiha ribadeks. Pane kaussi, lisa soola ja sojakastet. Klopi muna lahti ja vala lihale. Raputa peale maisijahu. Lase 20 minutit seista. Kuumuta õli väiksemas potis, prae liha 4 jaos krõbedaks (2-3 minutit). Tõsta liha vahukulbiga köögipaberile nõrguma.
Tükelda sibul ja küüslauk, prae mõni minut. Lisa tükeldatud paprika ja prae veel. Sega kokku kastmeained, vala koos ananassiga köögiviljadele. Lase keema tõusta. Sega liha kastmesse. Serveeri kohe !!! Paku juurde riisi või naudi ilma.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Loco moco: Hawaii

Sajandite jooksul on Hawaiile voolanud sisserändajaid igast ilma otsast, algul Euroopast ja Ameerikast, hiljem juba Jaapanist, Koreast, Hiin...