pühapäev, 12. jaanuar 2020

18. nädal: pannkoogid metsamarjadega

Ausalt, mul ei ole riiulis eriti palju lastekokaraamatuid, aga millegipärast satuvad loosiga justnimelt need. Pühapäevased pannkoogid raamatust "Väikesed kokad. Hakkame kokkama". Minu arvates kaugelt liiga magusad, aga pannkoogivihkajana minu arvamust ei arvestata.
Lastele meeldisid. Mina teen edaspidi pühapäeviti siiski suuri õlita küpsetatud kreppe.

Kogus 2-le:
1 muna
150 ml piima
1 tl küpsetuspulbrit
40 g suhkrut
100 g jahu
moosi
värskeid marju


Löö kaussi muna, lisa piim ja küpsetuspulber, ära sega. Sõelu sisse jahu, lisa suhkur. (Kuigi retseptis ei olnud kirjas, panin ikka näpuga soola ka, kuidas siis teisiti). Sega ühtlaseks tainaks. Prae väheses õlis nagu ikka pannkooke. Serveeri moosi ja marjadega.

2 kommentaari:

  1. 40 grammi suhkrut!!!
    Üks muna!

    Ma teen pannkooki umbes üle nädala. Nelja-viie muna ja ligi poole kilo jahu kohta võtan teelusikatäie suhkrut, ja lisaks panen päris palju soola.

    Ma peaks siis tainasse / taignasse veerand kilo suhkrut panema. Brrrrrr.

    VastaKustuta
  2. Jaa, Kaur! Igapühapäevastele pannkookidele läheb u 10 x vähem suhkrut.

    VastaKustuta

Loco moco: Hawaii

Sajandite jooksul on Hawaiile voolanud sisserändajaid igast ilma otsast, algul Euroopast ja Ameerikast, hiljem juba Jaapanist, Koreast, Hiin...