laupäev, 23. märts 2013

Ahjuribi

Ribi on olnud minu jaoks mingi müstiline toit. Mulle on alati grillribi väga meeldinud, aga ma pole kunagi tulnud mõttele, et seda ka ise väga lihtsalt teha saab. Vahel olen turul käies ikka piilunud, et huvitav, kas pehmet ribi üldse müüakse ja tegelikult polegi silma hakanud. Sel nädalal aga oli see minu "koduletis" täitsa olemas.
Kiire marinaad, unistus grillihooajast, mahlane ja pehme liha, matsutavad lapsed ja ülim enesega rahulolu - selline see meie esimene ribitegu sai.

4 pikka pehmet ribitükki
1 sl mett
2 sl ketšupit
1 sl sojakastet
1 sl sidrunimahla
1 suur küüslauguküüs
1 tl sinepit
soola-pipart

Purusta küüslauk ja sega koos ülejäänud ainetega marinaadiks. Soovi korral võib ju koguseid muuta ja maitse vastavalt oma maitsele parajaks timmida. Vala marinaad lihale ja mudi korralikult kõik läbi. Lase vähemalt 3 tundi seista. Pane liha küpsetuskotti ja küpseta 175-kraadi juures ca 1 tund. Suurenda kuumust 200-ni, võta liha kotist välja, laota ahjupannile  ja küpseta, kuni liha on mõnus pruun ja kleepuv. Küpsetuskotti alles jäänud marinaadivedelikuga pintselda aeg-ajalt liha üle.  Serveeri ahjukartulite ja/või värske salatiga.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Loco moco: Hawaii

Sajandite jooksul on Hawaiile voolanud sisserändajaid igast ilma otsast, algul Euroopast ja Ameerikast, hiljem juba Jaapanist, Koreast, Hiin...